Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Problemele CFR, descrise cu sinceritate de noul șef

Autor: | | 0 Comentarii | 1103 Vizualizari

În ultimele două decenii, infrastructura feroviară a fost „Cenușăreasa“ sectorului. Finanțarea slabă a condus la probleme grave care necesită acum fonduri uriașe pentru rezolvare. Noul șef al CFR SA, Ion Gavrilă, vine cu soluții, dar se lovește de birocrație

Aflat în fruntea CFR SA de aproximativ două luni, ceferistul Ion Gavrilă, recunoaş- te că proiectele de modernizare a căii ferate sunt blocate din cauza birocraţiei şi lucrările sunt întârziate de firme care nici măcar nu au utilaje. Legat de licitaţii, Ion Gavrilă spune că a instituit o regulă în cadrul companiei prin care să urgenteze procedurile. „Am pierdut aproape un an pentru nişte podeţe. Există firme care au pierdut de trei ori şi contestă a patra oară, nu se poate aşa ceva“, a spus Gavrilă.

El a menţionat că de multe ori documentele erau mutate dintrun birou în altul până nu mai era nevoie de ele. „Am stabilit cu toţi directorii că niciun document nu are voie să stea până a doua zi în birou“, a precizat Ion Gavrilă. Despre Drumul Mătăsii, şeful CFR SA a menţionat că a auzit prima dată în urmă cu aproximativ o lună. „Militez pentru deblocarea portului, acesta este blocat de vagoane ale CFR Marfă. (...) Într-o lună maxim două rezolvăm aceasta problemă şi pregătim portul pentru Drumul Mătăsii“. 

Soluţie de avarie pentru salvarea Campionatului European de fotbal

Prin sinceritatea debordantă a şefului CFR SA, Ion Gavrilă, un om aflat în pragul pensionării, aflăm că oficialii guvernamentali au pregătit o soluţie de avarie pentru organizarea EURO 2020 pentru că trenul Gara de Nord - Aeroportul Otopeni nu va fi gata în 2020. „Legat de aeroport, ne-am propus ca în 2019 să modernizăm halta de lângă aeroportul Otopeni. De acolo, cu cei de la CNAIR vom face o şosea pentru microbuze şi un terminal în aeroport. Astfel reuşim să aducem două trenuri/ oră“, a precizat Gavrilă. Întrebat ce şanse sunt să avem linie directă de la Gara de Nord la Otopeni, el a spus că 90% nu se poate face până la Campionatul European subtraversarea DN1, din cauza primăriei Otopeni. „Am avut o tentativă de a discuta despre autorizaţie, dar ei ne trimit la PUZ, acest lucru durează cel puţin un an. Sigur n-o să reuşim,“, a explicat şeful CFR SA.

În perioada 2030-2040 neam propus să avem 1.300 km de linie de mare viteză, în funcţie de ce bani găsim, în 2019-2020 facem podul de la Grădiştea şi linia Bucureşti Giurgiu.

Ion Gavrilă, director general, CFR SA

Gruia Stoica: Drumul Mătăsii, oportunitate uriaşă pentru România

Radu Dinescu, UNTRR: Suntem pe locul 2 în UE la decese din accidente rutiere

Sorin Cristian, ARR: Drumurile noastre nu mai sunt potrivite pentru fluxul de vehicule

Proiectele majore de infrastructura, blocate în contestaţii

Ștefan Ioniţă, CNAIR: Contestaţiile blochează dezvoltarea infrastructurii

Lucian Șova: Trebuie să regândim fundamental modul în care lansăm proiecte

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.