Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Radu Dinescu, UNTRR: Suntem pe locul 2 în UE la decese din accidente rutiere

Autor: | | 1 Comentarii | 342 Vizualizari

Situația infrastructurii și starea tehnică a autoturismelor sunt printre cele mai importante cauze ale accidentelor rutiere. Totuși, factorul uman rămâne principalul vinovat pentru miile de victimele de pe șosele.

Secretarul general al Uniunii Naţionale a Trasportatorilor Rutieri din România, Radu Dinescu, a prezentat în cadrul Conferinţei Transporturi şi Infrastructură 2018 date îngrijorătoare cu privire la siguranţa rutieră. Deşi în ultimii zece ani numărul victimelor de pe şoselele României este mai mic, acesta a rămas la cote uriaşe.

„Aproape 2.000 de persoane mor anual în accidente de circulaţie“, a spus Dinescu. Dacă raportăm aceste cifre la un milion de locuitori, România ocupă locul doi în UE, după Bulgaria, cu 97 de victime, mult peste limita europeană, unde în ţări precum Spania şi Danemarca numărul de victime este de 37, în Olanda-33, Suedia-27, iar în Marea Britanie -28.

„Numărul de accidente a crescut, însă numărul de victime a scăzut, dacă ne comparăm cu zece ani în urmă, când România avea peste 3.000 de decedaţi din accidente rutiere“, a declarat Dinescu. Acesta a mai spus că la nivel european statisticile arată că 85-90% din accidentele rutiere au drept cauză factorul uman. Alte cauze ale accidentelor rutiere sunt: starea tehnică a autovehiculelor(5%), infrastructură(5%) şi condiţiile meteo(5%).

Totodată, secretarul general al UNTRR a arătat că transportatorii sunt interesaţi de a participa la un proiect de tipul programului RO-LA. Concret, programul vizează reducerea efectelor negative pe care transporturile rutiere de marfă le produc asupra mediului, prin transferul unui segment al transportului de marfă dinspre transportul rutier către calea ferată.

2.000 de persoane mor anual în accidentele de circulaţie din România, a declarat Radu Dinescu, secretar general al UNTRR

Gruia Stoica: Drumul Mătăsii, oportunitate uriaşă pentru România

Sorin Cristian, ARR: Drumurile noastre nu mai sunt potrivite pentru fluxul de vehicule

 

Proiectele majore de infrastructura, blocate în contestaţii

Problemele CFR, descrise cu sinceritate de noul şef

Ștefan Ioniţă, CNAIR: Contestaţiile blochează dezvoltarea infrastructurii

Lucian Șova: Trebuie să regândim fundamental modul în care lansăm proiecte

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.