WhatsApp investeşte în Formula 1! A bătut palma cu o echipă campioană mondială de 8 ori

WhatsApp a decis să intre în lumea sportului prin sponsorizarea echipei de Formula 1 Mercedes. Este vorba despre un acord pe mai mulţi ani.

Acesta va oferi fanilor echipei, campioană mondială de opt ori, conținut exclusiv și actualizări în timp real prin intermediul aplicaţiei de mesagerie deținută de Meta, transmite AssociatedPress.

Anunțat vineri, acest acord reprezintă prima sponsorizare de acest gen pentru WhatsApp. Platforma conectează peste două miliarde de persoane la nivel global și este larg utilizată în afara SUA. În timp ce utilizatorii americani tind să folosească iMessage pe dispozitivele lor Apple, WhatsApp a devenit principalul instrument de comunicare pentru echipa Mercedes în întreaga lume.

masina Mercedes-AMG Petronas F1
SURSA FOTO: Mercedes-AMG Petronas F1 Team

Directorul echipei, Toto Wolff, a dezvăluit pentru The Associated Press că nu este neobișnuit să primească mesaje în grupuri de discuții WhatsApp de la membrii consiliului de administrație al Mercedes care pun la îndoială strategia în timpul curselor.

„Încerc să întorc telefonul cu susul în jos pentru a nu-i vedea pe membrii consiliului de administrație trimițându-mi mesaje: „La ce naiba se gândește departamentul de strategie?””, a declarat Wolff pentru AP.

„Este destul de amuzant. Uneori”, a adăugat şeful echipei Mercedes.

WhatsApp, de nepreţuit pentru cei de la Mercedes, subliniază Toto Wolff

Parteneriatul va sublinia noua caracteristică WhatsApp Channels, funcţia de difuzare, pe care Mercedes a început să o utilizeze în septembrie. Echipa a strâns 656.000 de urmăritori înainte de Marele Premiu din Las Vegas.

„Am fost uimiți de modul în care echipa Mercedes se bazează pe WhatsApp pentru a menține organizația în funcțiune.

Sunt mândru că vom lucra împreună pentru a dezvălui modul în care WhatsApp aduce echipa lor împreună și fanii mai aproape de acțiune „, a declarat Will Cathcart, șeful WhatsApp.

Funcția de difuzare permite echipei Mercedes să împărtășească experiențe și informații din spatele scenei, actualizări în timpul cursei și conținut exclusiv despre piloții Lewis Hamilton și George Russell, indisponibil în altă parte.

Canalul de difuzare permite reacții la postări, dar nu oferă opțiunea de comentarii.

Pentru Mercedes, Wolff consideră că WhatsApp este neprețuit. El a menționat că poate trece o zi întreagă fără să vorbească cu un singur membru al echipei, deoarece poate comunica cu întreaga companie prin intermediul canalelor WhatsApp.

De asemenea, este principala sa modalitate de comunicare cu cei doi copii ai săi, care sunt studenți în California.