Potrivit sursei citate, ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ şi cifrele raportate de UPC România pentru lunile august şi septembrie 2019.

„A fost un trimestru foarte dinamic atât pentru noi, cât şi pentru piaţa de telecomunicaţii din România. La nivel de industrie, am remarcat un interes în creştere privind digitalizarea societăţii. Pentru Vodafone România, ultimele luni au fost marcate de multe activităţi cu rezultate extraordinare, întrucât am pornit într-o nouă călătorie alături de colegii noştri din UPC. Am început deja să lucrăm împreună şi ne-am străduit să oferim cât mai repede beneficii clienţilor Vodafone şi UPC. Astfel, în doar câteva săptămâni, am reuşit să lansăm primele oferte comune de mobil şi fix, furnizând beneficii variate tuturor clienţilor noştri. Această tranzacţie este foarte importantă pentru noi, deoarece ne permite să continuăm să facem lucrurile la care ne pricepem cel mai bine, mai precis să inovăm şi să oferim cele mai bune produse şi servicii clienţilor noştri. Vom continua să ne dezvoltăm pe baza potenţialului extins, să punem accentul pe oportunităţile de convergenţă de care dispunem, prin îmbinarea celor mai bune elemente ale Vodafone şi UPC, şi să oferim chiar şi mai multe beneficii tuturor utilizatorilor români de telecomunicaţii”, susţine Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România.

Veniturile totale consolidate au valoarea de 232 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019, cu o scădere de 0,1% în bază organică, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, baza totală de clienţi a companiei a ajuns la 11 milioane.

Totodată, valoarea ARPU (Average Revenue Per User) mobil a fost de 5,3 euro, în trimestrul al treilea din acest an.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.

Vodafone Group are divizii în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 30 septembrie 2019, Grupul avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

Te-ar putea interesa și: