Această creștere a fost susținută, în cea mai mare parte, de segmentul retail, ajungând în prezent ca centrele nou înființate să genereze peste 30% din total venituri. ”Piața serviciilor medicale a evoluat exact cum ne-am așteptat, în sensul că am reușit să imprimăm companiei un ritm de creștere propriu, independent de creșterea pieței actuale”, afirmă Robert Șerban, acționar Gral Medical.

Segmentul medical cu cea mai mare creștere și volum de pacienți este oncologia, care a reușit să genereze venituri cu peste 60% față de primul semestru din 2011. Astfel, centrul OncoFort a reușit să ofere servicii oncologice de diagnostic și tratament exact ca în Occident, modelul vienez fiind unul de referință.

Anul trecut, grupul Gral Medical a rulat afaceri în valoare de 15,2 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de 2010. Compania s-a axat pe servicii specializate și orientate către nevoile pacienților din România.

Pentru anul acesta, Gral Medical și-a alocat un buget de investiții de aproape 3 milioane de euro pentru achiziția de aparatură medicală oncologică și pentru deschiderea unui laborator specializat ce va oferi termene mai mici pentru eliberarea rezultatelor.

Cele mai importante două firme ale grupului sunt: Gral Medical SRL și Medical Center Gral unde activează peste 24 de clinici și laboratoare, cu o echipă de 1.200 de persoane.