„Primăria Sectorului 3 recomandă cetăţenilor să folosească instrumentele digitale pe care le pune la dispoziţie pentru a interacţiona cu instituţia şi să evite astfel deplasarea la sediile acesteia în perioada următoare în vederea prevenirii răspândirii infecţiei cu Coronavirus (COVID-19). De asemenea, Primăria Sectorului 3 suspendă întâlnirile săptămânale cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari până la o dată care va fi anunţată”, informează un comunicat postat pe site-ul instituţiei, potrivit agerpres.ro

Serviciile de care pot beneficia cetățenii

Prin intermediul serviciilor online, cetăţenii pot beneficia de următoarele servicii: plata taxelor şi impozitelor locale; depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare; obţinerea de certificate de urbanism; depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real.

Instituţia aminteşte de aplicaţia „I love S3”, care poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil şi permite o vizualizare a hărţii sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare.

Recomandarea transmisă cetățenilor

De asemenea, autoritatea locală afirmă că programarea căsătoriilor online pentru cetăţenii cu domiciliu în Sectorul 3 permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar şi cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei.

Sunt menţionate şi alte servicii online precum: programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă; eliberarea de autorizaţii, acorduri şi avize de funcţionare comercială, precum şi de certificate de atestare fiscală;o secţiune care permite cetăţenilor o evaluare a activităţii instituţiei.

Primăria Sectorului 3 roagă cetăţenii să respecte în această perioadă recomandările autorităţilor din domeniu, pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19.