Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Retail

RECORDUL din e-commerce. Ce rol au evenimentele sportive?

Autor: | | 0 Comentarii | 126 Vizualizari

Creșterea vânzărilor online va continua să domine obiectivele marketerilor în 2018. Un raport recent realizat de E-commerce Foundation anticipează că vânzările online vor atinge suma de 2774 de miliarde de dolari la nivel global.

RTB House oferă câteva sfaturi celor care îşi doresc să valorifice evenimentele speciale de anul acesta cu ajutorul tehnicilor de retargetare. Aşadar, pregătirea unui calendar de e-commerce pentru departamentele de marketing şi vânzări e o mişcare prin care brandurile pot ajunge cu un pas în faţa competiţiei, atât în online, cât şi în offline. Prin urmare, iată evenimentele cu cel mai mare potenţial de anul acesta şi câteva recomandări pentru a atrage avantaje pentru brandul tău:

Evenimente sportive - campanii consistente

În 2014, Jocurile Olimpice de Iarnă şi Cupa Mondială FIFA au ajuns la audienţe de 2,1 miliarde, respectiv 3,2 miliarde de oameni. În 2018, se aşteaptă un nou record atins de industria e-commerce. În 2018, Jocurile Olimpice for avea loc în Pyeongchang, Coreea de Sud. În vară, Cupa Mondială Fifa va avea loc în Rusia. 

Evenimentele sportive aduc trafic de la publicul pasionat şi generează vânzări remarcabile în cumpărarea de electronice (în special televizoare). De asemenea, şi piesele vestimentare, echipamentele sportive, cosmeticele, băuturile în ediţii speciale, branduite cu echipele care concurează sunt foarte căutate. Cresc substanţial şi comenzile online de mâncare cu livrare la domiciliu.

Multe magazine online pregătesc campanii şi oferte complexe în preajma acestor evenimente. Totuşi, activităţile dau cele mai bune rezultate dacă sunt adaptate pentru fiecare canal, oferind clienţilor o experienţă completă. De asemenea, campaniile de retargeting livrează conţinut publicitar personalizat fiecărui client, relevant pentru obiceiurile acestuia.

De exemplu, ofertele legate de Jocurile Olimpice de iarnă pot da prilejul pentru campanii creative, cu reprezentări grafice legate de acest eveniment, dar cu recomandări de produse pentru uz obişnuit. Recomandările pe reţelele sociale şi prin newslettere pot fi extrem de potrivite în aceste tipuri de campanii, făcându-le vizibile, coezive şi eficiente.

Sărbătorile tradiţionale şi loializarea clientului

Shoppingul online “explodează” în perioada sărbătorilor. În România, cele mai profitabile sărbători pentru sectorul e-commerce sunt Crăciunul şi Paştele. Înaintea celor mai mari sărbători, clienţii lansează căutări temeinice în magazine, pentru a găsi cele mai potrivite cadouri. Profilul de cumpărător suferă mici schimbări, în primul rând pentru că oamenii caută review-uri şi inspiraţie, apoi pentru că nu caută produse pentru ei înşişi şi nu în ultimul rând pentru că ajung inclusiv în magazine care nu corespund intereselor personale în mod normal.

În aceste perioade, magazinele vor să ajungă la cât mai mulţi clienţi potenţiali cu putinţă, cu scopul de a-i converti în cumpărători fideli. Cu un motor de retargeting, marketerii pot plănui campanii foarte eficiente dedicate acestui grup de utilizatori. De exemplu, obiectivele specifice ale campaniilor şi targetul de profitabilitate pot fi aplicate diferit pentru segmente diferite de utilizatori, sporind eficienţa şi optimizând reach-ul. De asemenea, campaniile creative pot să contribuie şi la brand awareness.

Evenimente speciale - anticiparea intenţiilor clienţilor

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.