“În prima zi, la deschidere, au fost peste 36.000 de vizitatori, vineri – fiind zi lucrătoare – au fost peste 20.000 de vizitatori, iar astăzi, până la prânz, am sărit pragul de 25.000-26.000 de vizitatori. Până diseară, la ora 21.00, sperăm să întrecem cifra pe care am avut-o pe 1 decembrie, adică să trecem de 36.000 de vizitatori”, a declarat Ion Badea, directorul de comunicare al Niro Investment Group.   
Magazinul Universal Dragonul Roşu are o suprafaţă totală de 15.000 mp. La parter, clienţii găsesc produse pentru casă, ornamente, mic mobilier, electrocasnice, accesorii pentru baie, cosmetice, dulciuri, decoraţiuni interioare şi corpuri de iluminat. Supermarketul Mega Image ocupă 1.000 mp, în timp ce 500 mp sunt destinaţi exclusiv echipamentelor sportive, articolelor de pescuit şi jocurilor educative. La parter se mai găsesc standuri de desfacere pentru cadouri şi cosmetice, precum și un magazin alimentar cu produse exclusiv chinezești.
La etaj a fost amenajată o zona destinată produselor vestimentare sportive şi celor vândute în regim de outlet. Astfel, aici se găsește o gamă largă de produse precum costume, cămăşi şi bluze, ţinute elegante, sacouri, pardesie, pantaloni, tricouri şi jeanşi, lenjerie, accesorii şi încălţăminte. Zona destinată copiilor şi nou născuţilor acoperă o suprafaţă de 1.000 mp şi, pe lângă îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii de botez, jucării sau cărucioare, clienţii vor găsi şi un spaţiu de joacă pentru cei mici.
Magazinul dispune de1.500 de locuri de parcare și este deschis șapte zile din șapte, între orele 09:00 şi 21:00. Niro Investment SA este o societate cu capital 100% românesc, înființată în anul 1993. În 2010, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 27 milioane de euro, iar valoarea tuturor proprietăţilor deținute de Niro Investment Group a depășit 600 de milioane de euro.

Te-ar putea interesa și: