Superbet Group continuă să îşi consolideze echipa de leadership, potrivit informațiilor transmise de companie într-un comunicat. Astfel, Jimmy Maymann a fost numit în funcția de vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie.

Jimmy Maymann deţine o experienţă impresionantă la nivel de conducere

Superbet Group a subliniat că antreprenorul deţine o experienţă impresionantă la nivel de conducere, în diverse consilii de administraţie.

„În urma numirii lui Hans-Holger Albrecht în calitate de Preşedinte al Consiliului de Administraţie (CA), Superbet Group continuă să îşi consolideze echipa de leadership, prin recrutarea, pentru poziţii cheie în cadrul CA, a unor lideri de business recunoscuţi la nivel global în industriile de tehnologie şi entertainment. Jimmy Maymann deţine o experienţă impresionantă la nivel de conducere, în diverse consilii de administraţie, la care se adaugă şi un palmares consistent de inovator şi antreprenor, specializat în crearea, dezvoltarea şi transformarea unor companii din domenii precum tehnologie, media, servicii digitale, telecomunicaţii şi ONG-uri.

Din rolul său de investitor în startup-uri de tehnologie, el a fost esenţial în crearea a mai mult de zece companii, fiind, de asemenea, implicat şi într-o serie de vânzări de succes. Cel mai relevant exemplu în acest sens îl reprezintă Goviral, o platformă online de conţinut video co-fondată de Jimmy Maymann, care a fost achiziţionată de către compania americană AOL în anul 2011”, a transmis Superbet.

A fost CEO al platformei de ştiri „The Huffington Post”

În momentul de față, Jimmy Maymann este preşedinte al startup-ului UNLive, o platformă globală de conţinut cultural, TV2 Danemarca şi AirHelp, care se ocupă cu servicii de compensare a biletelor de transport aerian.

De asemenea, acesta deţine funcţii non-executive în cadrul companiilor Telia AB (telecom), Pitzner Group (investiţii comerciale) şi The Maternity Foundation (ONG internaţional).

Amintim că acesta a fost anterior vicepreşedinte Executiv pentru conţinutul dedicat portofoliului de brand-uri, în cadrul AOL, reuşind performanţa de a avea 499 de milioane de vizitatori unici lunar.

Aceasta, după ce a fost CEO al platformei de ştiri „The Huffington Post”, fiind responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea unei strategii de extindere la nivel global, care a culminat cu deschiderea de 15 ediţii în pieţe internaţionale şi a avut ca rezultat creşterea audienţei de la 35 de milioane la aproximativ 210 milioane de vizitatori unici lunar.

„Gândirea progresivă şi viziunea echipei de leadership m-au convins să mă alătur acestui proiect. Superbet are un potenţial extraordinar în materie de creştere şi extindere în pieţe internaţionale,cultivând o relaţie de încredere între Grup, clienţii săi şi partenerii locali, specifici fiecărei pieţe.

Sunt încântat să preiau rolul de vicepreşedinte şi să îmi ofer experienţa, lucrând alături de Consiliul de Administraţie al Grupului Superbet pentru a îndeplini obiectivul principal al companiei, acela de a deveni lider global al industriei de tehnologie şi entertainment, asigurând, în acelaşi timp, un mediu de joc responsabil”, a declarat Jimmy Maymann.