„Pentru ranforsarea acestui segment de autostrada a fost demarată şi o procedura necesară stabilirii unei soluţii tehnice”, se arată într-un comunicat transmis de, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

„Facem apel la participanţii la trafic să înţeleagă necesitatea efectuării acestor lucrări de reparaţie, să respecte limitările de viteză şi să circule cu atenţie în zona respectivă”, menționează comunicatul citat. 

Cea mai circulată autostradă din România pe perioada de vară, şoseaua la patru benzi care leagă Capitala de Marea Neagră, a intrat în reparaţii și în luna martie.

Specialişti în infrastructură ne-au explicat, la acea dată, că o porţiune din Autostrada Soarelui trebuie reconstruită. “Autostrada Soarelui, între km 12 şi 36, tronsonul Bucureşti-Fundulea, este construită din beton. În fiecare primăvară se cheltuiesc sute de mii de euro pentru gropile de pe porţiunea de autostradă Bucureşti-Fundulea. Cei aproximativ 24 km de autostradă intră într-un program de lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară. Porţiunea de autostradă betonată trebuie reconstruită. Ar trebui scos betonul între km 12 şi 36 de pe autostrada Soarelui”, ne-au explicat specialiştii în infrastructură, în luna martie.

Citiți şi:

ATENŢIE, ŞOFERI! Autostrada Soarelui intră în reparaţiile de primăvară după 15 martie

Dispare singura autostradă de beton din România