În ciuda dezvăluirilor apărute în spațiul public, după ce anumite dosare interne au intrat în posesia jurnaliștilor din Statele Unite ale Americii, care afectează imaginea companiei americane, Facebook își continuă activitatea.

În acest moment, cea mai mare platformă de socilizare din întreaga lume, aduce update-uri aplicației. În prezent, Facebook a anunțat public că intențioază să demareze testarea algoritmul folosit pentru newsfeed, potrivit news.ro.

Schimbări pe Facebook

Compania americană examinează o nouă facilitate care are drept scop principal îmbunătățirea experienței utilizatorilor. Se urmărește sporirea controlului oamenilor asupra conţinutului afişat în newsfeed.

Prin acest demers, utilizatorii pot alege dacă vor să vadă mai mult sau mai puţin conţinut din partea prietenilor virtuali, a grupurilor din care fac parte sau a paginilor pe care le urmăresc.

Potrivit ultimelor declarații, Facebook vrea să adauge o nouă secţiune în pagina de configurare. În acest fel, oamenii ar trebui să poată schimba câţiva parametrii generali ai fluxului de conţinut care le este afişat.

Secțiunea „drop-down”

„Conținutul” ce poate fi modificat reprezintă fotografiile și informațiile postate de prieteni şi familie, grupuri, pagini de divertisment şi personalităţi publice. În dreptul fiecărei categorii va fi afişat un buton cu  „drop-down”, ce are trei opţiuni: mai puţin, normal şi mai mult. Cu ajutorul acestei funcții, individul poate alege să vadă mai mult, mai puţin sau în aceeaşi măsură ca şi până acum postările cunoscuțiilor și vedetelor pe care le apreciază pe Facebook. Astfel că poți modifica după bunul plac ca în timpul săptămânii, de exemplu, să ai în evidență conținutul postat de grupul de colegi de la locul de muncă sau liceu, iar în weekend, poți schimba ca postările prietenilor să fie evidențiate.

Trebuie menționat faptul că acest test este activat pentru un procent redus de utilizatori, până când Facebook va termina de analizat impactul asupra satisfacției oamenilor. Momentan nu este cunoscut când sau dacă butonul „drop-down” va fi extins la nivelul întregii reţele de socializare. Însă, în contextul actual, aceasta este o facilitate de care Facebook are nevoie pentru a-și putea îndrepta reputația în fața oamenilor.