Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Dezastru pentru fostul șofer al lui Emil Boc! Instanța a luat decizia DEFINITIVĂ

Autor: | | 0 Comentarii | 4314 Vizualizari

Lovitură dură pentru fostul șofer al lui Emil Boc, Marius Buzea. Acesta a pierdut definitiv procesul cu Romatsa, unde a fost angajat ilegal.

Conform unui raport al Corpului de Control al Guvernului, Marius Buzea a fost angajat în 2011 ca inspector şi expert în servicii de trafic aerian. La momentul respectiv, învestirea sa a primit avizul secretarului general al Ministerului Transporturilor, Gheorghe Dobre, deşi era obligatorie competenţa directorului regiei.

Ulterior, a fost sesizat Parchetul, ocazie cu care s-a constatat angajarea la Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian (Romatsa), cu încălcarea prevederilor legale, a unor colaboratori, consilieri sau rude ale unor demnitari. Marius Buzea s-a încadrat perfect în categoriile enumerate. A lucrat ca şofer al lui Emil Boc, când acesta deţinea funcţia de premier, căruia i-a fost chiar şi consilier.

La Romatsa, Marius Buzea a fost încadrat cu un salariu brut lunar de 9.910 lei, cu spor de vechime de 10 %, ulterior majorat la 11.777 lei, după ce a ajuns în funcţia de Expert I, în condiţiile în care alţi angajaţi cu experienţă de 3-15 ani avea o remuneraţie mai mică. Conform datelor de la Guvern, ca angajat al Romatsa, fostul şofer al premierului Emil Boc a încasat, în perioada martie 2011 – 31 decembrie 2013, 526.024 lei brut, din care 220.523 lei pentru perioada când nu a fost la serviciu, plus prime de vacanţă de 62.172 lei.

Șapte ani de proces

Marius Buzea ar fi fost angajat în urma unui examen scris, deşi în evidenţe nu a intrat în sediu când a avut loc examenul. De altfel, în clădirea Romatsa, fostul şofer al lui Emic Boc a pătruns după un an şi două luni de la data în care a fost angajat. Mai mult, în perioada martie 2011-mai 2012, Marius Buzea a fost angajat, în acelaşi timp, în două structuri publice, respectiv Guvern şi Romatsa.

Într-un final, Marius Buzea a fost îndepărtat de la Romatsa, moment în care acesta a început un război cu Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian. Care s-a încheiat după şapte ani de la prima întâlnire a părţilor cu magistraţii. De precizat că şoferul lui Emil Boc a solicitat inclusiv despăgubiri. Nu a avut, din păcate pentru el, câştig de cauză.

Admite acţiunea. Anulează contractul individual de muncă nr. 465/01.03.2011 şi actele adiţionale din 29.04.2011, din 16.05.2012, din 01.12.2012, din 01.06.2013, din 21.05.2014, din 01.03.2015, din 01.09.2015, din 01.10.2015. Respinge cererea reconvenţională ca neîntemeiată”, a fost, în primă fază, decizia magistraţilor.

Marius Buzea nu a abandonat, însă, lupta şi a făcut apel la Tribunalul Bucureşti. Iar, pe 31 octombrie, magistraţii au dat verdictul.

“Respinge apelul ca nefondat. Definitivă”, au hotărât judecătorii, scrie gazetadecluj.ro.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.