De ce trebuie să mâncăm zilnic un miez de nucă? Efectul neștiut asupra organisumului
De ce trebuie să mâncăm zilnic un miez de nucă? În urma unor studii recente s-a descoperit răspunsul. Acestea au un efect neștiut până acum asupra organisumului uman.
Un studiu recent arată ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci miezul de la o nucă în fiecare zi. Cercetătorii au descoperit recent că un consum de nuci în fiecare zi ar putea reduce drastic riscul de atac de cord şi cancer. Mai mult acestea cresc speranţa de viaţă, scrie realitatea.net.
Studiu important privind consumul de nuci
Studiul, realizat de Imperial College London, arată că oamenii care consumă cel puţin 20 de grame de nuci zilnic au şanse mai mici de a dezvolta boli grave. Nucile reduc riscul de a avea o boală de inimă cu aproape 30%, pe cel de cancer cu aproape 15%, iar pe cel de moarte prematură cu aproape 22%. Consumul de nuci este asociat cu o scădere de 40% a riscului de diabet.
O altă descoperire a studiului este că nucile reduc la jumătate riscul de a muri din cauza unei boli respiratorii. Subiecţii studiului au mâncat o varietate de oleaginoase precum nuci, alune, migdale, alune de pădure, caju, fistic, nuci pecan, nuci braziliene şi arahide.Toate aceste alimente protejează organismul de boli de inimă şi reduc riscul de moarte prematură.
Arahidele reduc de asemenea riscul de atac de cord
Mai mult, s-a descoperit că arahidele reduc în special riscul unui atac de cord, iar nucile reduc riscul apariţiei cancerului în corpul uman, mai spun specialiștii. Unul dintre co-autorii studiului, Dagfinn Aune, de la Imperial College London, a declarat: „Nucile şi alunele sunt bogate în fibre, magneziu şi grăsimi polisaturate- nutrienţi benefici pentru reducerea riscului de boli cardiovasculare şi reducerea nivelului de colesterol. Unele nuci, în special cele pecan, sunt pline de antioxidanţi care luptă împotriva stresului şi reduc riscul de cancer“.
Chiar dacă aceste fructe sunt bogate în grăsimi, ele pot reduce obezitatea, sugerează cercetătorii. Datele provin din analiza a 29 de studii anterioare la care au participat mai mult de 800.000 de participanţi.
Jurnalist, fotograf și țăran în timpul liber. Scriu, citesc și călătoresc, pe cât se poate, în pandemie și în viață. Mereu cu gândul la a fi informat, presa a devenit pentru mine mai mult un stil de viață decât un loc de muncă. Înțeleg importanța și chiar nevoia unei prezentări corecte și oneste a realității, într-o lume din ce în ce mai aglomerată și sufocată de idei și oameni care vor doar să își impună propriul punctul de vedere. Când nu scriu, îmi place să iau orașul la pas cu camera foto în mână. Din când în când, dacă beau destul vin, scriu poezii.
Informațiile publicate de capital.ro pot fi preluate de alte publicații online doar în limita a 500 de caractere și cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.





