Potrivit comunicatului transmis de instituţie, investigaţia are în vedere o posibilă înţelegere între companiile active pe piaţa media, în vederea eliminării concurenţei la licitaţiile pentru atribuirea conturilor de publicitate ale clienţilor din România. Este vorba, în primul rând, despre companiile multinaţionale.
Legea Concurenţei interzice orice înţelegeri exprese sau tacite între agenţii economici ori asociaţiile de agenţi economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurenţei.
Companiile care cooperează cu autoritatea de concurenţă, în cadrul programului, pot obţine imunitate la amendă sau reduceri substanţiale ale amenzilor, anunţă instituţia. În plus, instituţia invită persoanele fizice sau juridice să transmită observaţii sau puncte de vedere în legătură cu această investigaţie.
• Rareş Bogdan, anunţ de ultim moment! Se întâmplă de la 1 iulie. Toată lumea trebuie să ştie
• Vestea momentului despre PENSIILE din România! Acest lucru va fi obligatoriu. Anunțul făcut de Raluca Turcan
• Mihai GÂDEA aruncă bomba serii: Ordinul care bagă Capitala în carantină
• Cel mai îngrozitor avertisment vine de la fostul vicepreședinte al PFIZER. Dezvăluirile îți dau fiori
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum