Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Coca-Cola lansează un nou brand în România: FuzeTea

Autor: | | 2 Comentarii | 5015 Vizualizari

Compania Coca-Cola începe anul cu o lansare importantă pe piața din România: FUZETEA, un brand care se adresează consumatorilor în căutare de momente de relaxare. Cu un succes important la nivel global, FUZETEA aduce o fuziune neașteptată între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice care, împreună, creează o experiență unică și complexă, perfectă pentru momentele de liniște și de relaxare.

Lansarea pe piaţa europeană a FUZETEA, un brand apreciat deja în peste 52 de ţări la nivel global, a însemnat şi adaptarea la gusturile şi preferinţele de consum locale. Astfel, consumatorii români se pot bucura de un moment special de relaxare, alături de cele cinci variante FUZETEA: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.
 
„Una dintre marile provocări pentru brandurile şi companiile de astăzi este să rămână relevante şi să se adapteze la preferinţele, nevoile şi stilurile de viaţă din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piaţa din România este o oportunitate de a le oferi clienţilor noştri produse şi gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum şi un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni  «o companie pentru toţi». Categoria de ceai ready-to- drink este un segment important, cu o creştere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect   cu dorinţa noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viaţa lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România.
 
Lansarea brandului FUZETEA va fi susţinută de o investiţie semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale şi activări construite în jurul experienţelor pe care  le aduce noul produs. Campania de promovare declinată 360 de grade susţine şi amplifică ideea centrală a brandului – fuziunea ingredientelor din FUZETEA le oferă consumatorilor o revitalizare a simţurilor şi pauze mai plăcute.
 
Despre FUZETEA:
FUZETEA este o fuziune unică de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice şi alte ingrediente, care le oferă consumatorilor un gust de ceai complex, proaspăt şi actual, o alternativă premium în categoria ceaiurilor ready-to- drink.
FUZETEA este unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creştere, de ordinul miliardelor de dolari, din portofoliul companiei Coca-Cola.
Lansat în 2012 în 14 pieţe internaţionale, FUZETEA a cunoscut, în mai puţin de trei ani, o creştere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari.
Apreciată deja în 52 de ţări la nivel global, FUZETEA se lansează, în ianuarie, simultan în ţări din Europa.
Variantele FUZETEA: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits şi Black Icetea Mango Pineapple.
Noile variante au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare şi Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles şi au fost adaptate preferinţelor consumatorilor europeni, oferindu-le acestora un gust de ceai proaspăt şi actual.
Extractul de ceai din FUZETEA provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie şi materia primă din surse 100% sustenabile.
Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanţuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l şi 1,5 l şi sticle returnabile de 0,25 l.
Băuturile FUZETEA au un conţinut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcţie de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr şi îndulcito hipocaloric din stevia, de origine naturală. 
 
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA şi Del Valle.
 
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to- drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.