Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Câți bani încasează vloggerii din reclamele pe care le fac. Sumele sunt impresionante

Autor: | | 1 Comentarii | 651 Vizualizari

Lumea devine din ce în ce mai acaparată de tehnologie, de rețelele socialeși astfel, și românii au ajuns să fie infuențați de ceea ce vad, sau de cei pe care îi urmăresc pe Facebook, Instagram sau Youtube.

70% dintre oameni recunosc că ascultă sfaturile aşa-numitor Influenceri. Aşa că firmele îi plătesc cu mii de euro ca să le recomande produsele. “Dar nu toţi ajung să câştige bani, chiar dacă au zeci de mii de urmăritori”, spun specialiştii. Explicaţia? Nu prezintă încredere pentru anumite categorii de public.

Pe Marian Ionescu, zis şi Mariciu, cu 20.000 de urmăritori pe Facebook şi 40.000 pe Youtube, l-am găsit filmând un vlog într-o clinică stomatologică din Bucureşti, cu care a încheiat un contract de barter.

“Varianta cu barterul spune foarte mult câtă încredere am în produsul respectiv. Mă duc, testez, le spun care a fost experienţa mea.”, spune Marian Ionescu, vlogger: 

Alexandru Rusu, reprezentantul unui magazin online, ar putea plăti şi cu 1.000 de euro un influencer, dar “poate să fie şi un milion de followeri, dar dacă nu sunt persoane de vârstă, categoria care sunt interesanţi în nunţi, botezuri, evenimente de acest gen, acest influencer nu va fi selectat”.

Sumele pot fi chiar mai mari, însă influencerii nu trebuie să fie doar populari, ci şi credibili în faţa publicului.

“Influencerii nu pot vinde orice şi influenţa nu ar trebui neapărat cuantificata în vânzare. O postare poate să fie de la câteva zeci de euro şi poate să ajungă la mii de euro. Nu neapărat o postare, ci o campanie care are în centru un influencer.”, a transmis Andreea Lupu, expert.

Potrivit unui studiu, 70% dintre români se declară influenţaţi de persoanele pe care le urmăresc pe reţelele de socializare şi care le vorbesc despre produse cosmetice.

66% spun că sunt interesaţi de influencerii care prezintă produse de uz casnic. 60%, de mâncare sau băutură.

Ceva mai selectivi sunt influencerilor care vorbesc despre aparatura electro-casnică şi serviciile băncilor, scrie Știrileprotv.ro.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.