Goodbye, Miki!

Miki Vârtosu, fostul director executiv al agenţiei MediaCom, a declarat pentru Capital că părăseşte piaţa de media şi publicitate, în urma ofertei pe care a primit-o din partea dezvoltatorului imobiliar Black Sea Development Group. El a precizat că decizia sa survine după aproape şase luni de negocieri cu firma amintită. „Voi fi business development, având rol de consultant şi director de dezvoltare“, a declarat Miki Vârtosu. Solicitat de Capital să explice cum se face că plecarea sa de la MediaCom a coincis cu un control al reţelei WPP (din care face parte MediaCom), Miki Vârtosu a răspuns: „Acesta este folclor! În asemenea momente, o serie întreagă de oameni, care nu au realizat ceva profesional până acum, dar pe planul zvonisticii au făcut foarte multe, inventează tot ce le trece prin cap. Contractul meu a încetat cu acordul părţilor.“

Schimbăi la vârful Media Direction

Carmen Lixandru a decis să renunţe la funcţia de director general al firmei Media Direction şi să încheie colaborarea cu grupul de comunicare Graffiti/BBDO. Ea a deţinut timp de cinci ani funcţia de director general al Media Direction şi a lucrat aproape unsprezece ani în grupul BBDO. În 2005, agenţia a obţinut o cifră de afaceri de aproximativ 25,6 milioane de euro, situându-se pe primul loc în topul agenţiilor de media întocmit de Capital. Până la desemnarea unui nou director general, managementul firmei va fi asigurat de o echipă formată din Cristian Mucichescu – director executiv, Marius Gherghiţă – director financiar şi Răzvan Varabiescu – director buying. Echipa va fi coordonată de Dan Moraru, preşedintele BBDO România.

Se pregăteşte licitaţia pentru măsurarea TV

Companiile Media Research din Cehia, TNS-AGB, actualul măsurător, şi institutul de cercetare de piaţă Gfk s-au înscris la licitaţia organizată pentru desemnarea firmei care va măsura audienţele de televiziune pentru următorii patru ani (2007-2011). Potrivit calendarului licitaţiei, compania câştigătoare va fi comunicată în ianuarie 2007.