„eMAG a devenit o destinație atât pentru clienți, cât și pentru orice comerciant și pentru oameni talentați. Acționăm într-o piață globală și suntem conectați la tendințele globale, în care regula jocului este să inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investiție constantă, prin care le oferim clienților o experiență foarte bună de shopping, angajaților un loc care le pune în valoare talentul și partenerilor o platformă prin care își pot crește   business-ul într-o economie care se schimbă rapid,” a declarat  Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Investițiile realizate anul trecut au ajuns la 50 de milioane de euro, din care 24 de milioane au susținut dezvoltarea tehnologiei eMAG și 23 de milioane extinderea internațională. Încă 1 milion de euro a fost investit în dezvoltarea logistică și 2 milioane de euro în dezvoltarea  angajaților prin participări la conferințe și training-uri internaționale și programe speciale de formare, precum Talent Internship sau Future 25. 

Revoluția mobile 

În 2016, traficul total eMAG a crescut față de anul precedent și a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. 

Smartphone-ul a revoluționat comerțul online și a devenit un instrument firesc pentru informare și cumpărături. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăși pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site. 

2 milioane de produse și peste 7000 de magazine partenere 

În 2017, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii foarte dinamice, care atrag tot mai mulți clienți online: Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion. 
Creșterea ofertei din aceste categorii va fi susținută și de sellerii parteneri în eMAG Marketplace, care vor avea acces la servicii pentru creșterea vâzărilor și îmbunătățirea experienței oferite clienților. 

 

“Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potențial semnificativ de creștere an de an, iar eMAG Marketplace reprezintă cea mai mare oportunitate pentru orice comerciant care vrea să crească. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare și showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia și micii producători români înscriși în programul Deschide România,” a completat Iulian Stanciu. 

Dacă în 2016 vânzările generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vânzărilor generate de eMAG, în 2017 acestea vor crește accelerat și vor reprezenta aproximativ 29% din vânzările generate. 

Livrările și un card de credit eMAG 

Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poșta Română și va extinde rețeaua de showroom-uri din țară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel național și serviciul de livrare în 2 ore în orașele cu showroom și va introduce opțiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end. În plus, eMAG pregătește un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului.  

Echipa eMAG 

Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, PC Garage, Depanero și FashionDays) însumează 3.822 oameni, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.