Creşterea economică din anii trecuţi a dat multe idei de afaceri românilor. Plini de speranţe, mulţi şi-au făcut curaj să se lanseze pe cont propriu. Rampa de lansare: creditul.

Se aştepta cineva ca lunile în care rata la bancă era platită în termen să fie numărate? Prea puţini. Pe restul, criza economică i-a luat pe “neplătite”. Oameni cu afaceri mai mici sau mai mari şi-au dat brusc seama că nu-şi mai permit nici măcar falimentul.

Graficul bugetului arată ca un montaigne russe înspăimântător: panta e mai abruptă decât ai fi crezut şi …încă nu-i vezi capătul! Soluţii în picaj nu prea există. Ideea e să-ţi pui centura de siguranţă înainte ca maşinăria să pornească!

Probabil de afaceri cu centuri de siguranţă n-ai mai auzit…dar de asigurări de business, cu siguranţă. Există diferite tipuri de poliţe, în funcţie de riscul de care vrei să uiţi: de la asigurări ale bunurilor, utilajelor, creditelor, până la asigurări de răspundere civilă sau de persoane.

Consideră compania de asigurări un nou partener de afaceri. Alege-ţi un profesionist! Groupama Asigurări face parte din unul dintre cele mai puternice grupuri internaţionale de asigurări şi servicii financiare, cu 16 milioane de clienţi în 14 ţări din toată lumea.

Proaspăt înfiinţată în România, prin fuziunea Asiban şi BT Asigurări, Groupama Asigurări are deja o reţea de peste 300 de agenţii şi puncte de lucru prin care asigură tot ce contează pentru tine.

Afacerea ta contează?

Te-ar putea interesa și: