Este alertă maximă în Capitală, după ce un tramvai a deraiat în nordul Capitalei. Totul s-a produs din cauza unui accident petrecut miercuri după-amiază. Mai multe persoane au fost rănite. Din fericire, nu ar fi victime.

Potrivit primelor informații, o mașină de lux a derapat și a intrat în mijlocul de transport în comun. Mașina care ar valora câteva sute de mii de euro ar fi derapat și a intrat în coliziune cu tramvaiul. La fața locului au ajuns polițiștii dar și mai multe ambulanțe pentru că în urma impactului devastator, au fost mai multe victime.

Circulația tramvaielor este blocată până la repunerea pe șine a acestuia.

Accidentul s-a petrecut în stația Fabrica de Glucoză, două persoane fiind rănite ușor. Liniile 16 și 36 au fost blocate pe șoseaua Petricani, iar tramvaiele circulă pe un traseu deviat. Tramvaiul a sărit de pe șine după ce o mașină s-a izbit de el, apoi a fost proiectată într-un copac. Din primele date, două persoane au fost rănite, dar nu a fost nevoie de transportul acestora la spital.

Ce se întâmplă cu tramvaiele din Capitală

La jumătatea lunii decembrie, s-a vorbit de achiziția de noi tramvaie în București. S-a spus atunci că în primăvara anului viitor vor ajunge în Capitală 200 de noi tramvaie. Potrivit clubferoviar.ro, primul tramvai nou ar putea ajunge în Capitală la mijlocul lunii martie. De asemenea, conform sursei citate, până la finalul primului mandat de primar al lui Nicușor Dan pe șinele din Capitală vor circula 200 de vehicule noi, de producție românească.

În ceea ce privește companiile vizate, noul edil al Capitalei vrea să se semneze până la finele anului în curs contractele cu Astra Vagoane Călători Arad și cu Electroputere VFU Pașcani, societăți românești care au câștigat licitațiile organizate de Primăria Municipiului București, respectiv Societatea de Transport București. Decizia de achiziționare a unor noi tramvaie vine după ce, odată cu trecerea timpului, multe dintre actualele tramvaie care circulă în prezent în Capitală au vârste venerabile. Mai exact, se pare că angajații Uzinei de Reparații Atelierele Centrale (URAC) din cadrul STB fac practic imposibilul pentru a le menține în circulație și pentru ca siguranța călătorilor să nu fie pusă în pericol.