Noul magazin H&M, cu o suprafaţă de peste 2.300 mp, se va deschide pe 17 octombrie.

“Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M – acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M Home, care sunt sigur că va fi foarte apreciată şi de clienţii noştri din România”, declară Ralf Wein, Country Manager, H&M.

Colecţia H&M Home oferă o multitudine de produse, pornind de la textile cu imprimeuri moderne (cuverturi, prosoape, feţe de pernă, lenjerii de pat etc) la produse decorative din sticlă sau inox (suporturi de lumânări, vaze de sticlă, sau tăviţe), toate cu design modern şi, în acelaşi timp, funcţional.

H&M Home a fost lansată în anul 2009 şi este un concept care propune multiple soluţii de decorare a spaţiului interior, reunind tendinţe actuale din modă cu cele din designul interior.

Suedezii, prezenţi pe piața locală din 2011, au înregistrat vânzări medii de peste un milion de euro pe magazin în România în primul trimestru al anului fiscal (decembrie-februarie), rezultat care plasează piaţa locală pe primul loc în regiune, în faţa Bulgariei (921.000 euro), Poloniei (823.000 euro), Cehiei (736.000 euro) sau Ungariei (720.000 euro).

Vânzările H&M în România s-au dublat în anul fiscal 2012 (în pe­rioa­da 1 decembrie 2011-30 noiembrie 2012), la 74 milioane euro.

Principalii competitori ai H&M pe piaţa locală sunt Zara, C&A, New Yorker, Camaïeu, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look, Takko, Kiabi sau Debenhams.

În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.


Te-ar putea interesa și: