Astfel compania a devansat ceilalţi competitori înscrişi la categoria „Întreprinderi foarte mari”, grupa ”Alte activităţi poştale şi de curierat”, prin punctajul obţinut la capitolele „Management de calitate”, „Competenţă” şi „Spirit de Inovaţie”.
Topul Naţional al Firmelor reflectă clasamentul anual al companiilor care desfăşoară operaţiuni pe piaţa din România, clasament întocmit pe baza rezultatelor raportate: cifra de afaceri netă, profitul din exploatare, rata profitului din exploatare, eficienţa utilizării resurselor umane şi numărul mediu de angajaţi. 
Datorită strategiei de creştere organică pentru care a optat încă de la înfiinţare, FAN Courier a înregistrat o creştere constantă a afacerilor, pe fondul extinderii portofoliului de clienţi şi creşterea numărului domeniilor economice deservite, a investiţiilor în tehnologie şi a creşterii numărului de angajaţi.
În 2010, cifra de afaceri a companiei a fost de 44,3 milioane de euro, iar în primele luni ale acestui an, afacerile au ajuns la 28,8 milioane de euro. Totodată, FAN Courier şi-a consolidat anul acesta cota de piaţă la 24% şi şi-a menţinut poziţia de lider pe piaţa locală de curierat.