Vevo.com, site-ul de muzică online deţinut de Sony Music Entertainment, Universal Music Group, Abu Dhabi Media Company şi găzduit de YouTube a fost cel mai vizitat site din categoria divertisment-muzică din SUA, în luna decembrie, depăşind MySpace Music, conform datelor comScore.

Vevo a atras 35,4 milioane de vizitatori unici în luna decembrie a anului trecut, depăşind MySpace Music, care a avut 33,1 milioane de vizitatori, conform estimărilor companiei comScore. Performanţa este cu atât mai notabilă cu cât Vevo.com este disponibil din 8 decembrie, din păcate nu şi în România.

La o privire mai atentă se observă că aproape toată audienţa a venit de pe canalul Vevo găzduit de YouTube.  Din cei 35,4 milioane de vizitatori, cei de la comScore au constatat că 32,6 milioane (92%) au accesat clipurile video de pe canalul dedicat YouTube. Astfel, YouTube a ajutat Vevo să depăşească MySpace Music.

Canalul Vevo de pe YouTube este cel mai accesat dintre toate canalele, înregistrând peste 13 miliarde de vizionări. Videoclipurile Universal Music Group sunt printre cele mai populare de pe platforma YouTube.

Top 10 servicii muzicale online din SUA (Decembrie, 2009)

1. Vevo: 35,4 milioane
2. MySpace Music: 33,1 milioane
3. AOL Music: 29 milioane
4. Warner Music: 23,3 milioane
5. MTV Networks Music: 17,6 milioane
6. Yahoo! Music: 16,4 milioane
7. Jango Music Network: 9,6 milioane
8. ToneFuse Music Network: 8,3  milioane
9. MSN Music: 6,6 milioane
10. Rhapsody: 6,5 milioane

SURSA: TechCrunch