Wizz Air a devenit liderul pieţei autohtone de transport aerian low-cost, cu o cotă de piaţă de 35% în luna aprilie.

În acest fel, Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din centrul şi estul Europei, devansează compania Blue Air, lider al acestui segment în ultimii cinci ani.

În cei trei ani de la lansarea pe piaţa românească, Wizz Air a transportat din şi spre România peste 1,9 milioane de pasageri.

De la lansarea operaţiunilor din România, Wizz Air a investit permanent în dezvoltarea serviciilor şi a reţelei de transport, ultimele noutăţi ale companiei pentru piaţa locală incluzând deschiderea celei de-a treia baze operaţionale în februarie la Timişoara, alocarea a două noi aeronave A320 bazelor din Bucureşti şi Timişoara (a treia va fi alocată bazei din Cluj-Napoca în iunie), dublarea capacităţii de transport, creşterea echipei prin angajarea de noi membri de echipaj şi creşterea frecvenţelor pe mai multe zboruri.

Wizz Air mizează în 2009 pe o creştere de 30%

Wizz Air aniversează azi 5 ani de la primul zbor, înregistrând în această perioadă 18 milioane de pasageri. De asemenea, potrivit oficialilor companiei, transportatorul va continua să crească în 2009 cu 30% faţă de anul anterior.

Din 2004, compania a lansat 10 baze operaţionale în Polonia, Ungaria, Bulgaria, România şi Ucraina, cea de-a 11-a bază urmând să fie inaugurată în Praga, în luna iunie.

“Wizz Air s-a dezvoltat foarte mult în această perioadă. În urmă cu 5 ani am avut ideea unei linii aeriene low cost care să fie accesibilă cât mai multor persoane. După 5 ani deţinem cea mai mare companie aeriană low cost din regiune” – a declarat József Váradi, Chief Executive Officer Wizz Air.

În prezent, Wizz Air operează zboruri în 21 de ţări, pe mai mult de 130 de rute, reţeaua de zbor a companiei fiind în permanentă creştere.

SURSA:
Wizz Air