Anul trecut, compania a vândut peste 22 de mii de ceasuri şi accesorii. Începând cu luna iunie a acestui an, instituţia a anunţat că produsele sale vor fi dedicate exclusiv bărbaţilor. 

Magazinul online WatchShop a fost fondat în 2009 şi, în cei şapte ani de activitate a avut o creştere constantă a cifrei de afaceri. 

 „Peste 70% dintre cumpărătorii de ceasuri din magazinul nostru sunt bărbații – fie că sunt în căutarea unui ceas pentru ei înșiși, fie caută un cadou pentru un prieten sau pentru o femeie dragă din viața lor, bărbații își doresc produse originale, vor să fie informați și se bazează pe consilierea și cunoștințele experților noștri. Noi ofeream deja toate aceste lucruri – doar era nevoie să le spunem mai clar. De aceea, acum suntem singurul magazin online cu ceasuri și accesorii dedicat bărbaților. Asta nu înseamnă că neglijăm doamnele – dimpotrivă, ele pot veni la noi cu certitudinea faptului că putem ajuta atunci când sunt în căutarea ceasului potrivit pentru el”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.

Conform spuselor sale, industria de ceasuri este într-o continuă ascensiune și se observă o migrare din ce în ce mai pronunțată a clienților din offline către online. „În general, cumpărătorii de ceasuri s-au convins de faptul că returul se face ușor și că pot schimba produsul dacă au făcut o alegere nepotrivită. Odată ce un client se convinge de seriozitatea unui magazin online, crește automat și valoarea comenzii medii – pe WatchShop.ro, de exemplu, coșul mediu de cumpărături variază între 350 și 450 de lei. Cu siguranță cumpărarea și purtarea unui ceas devine un trend și la noi, iar piața de ceasuri online este din ce în ce mai competitivă”, a explicat el.