Conform acestei publicaţii, directorul general de la Volkswagen, Martin Winterkorn, a decis să nu utilizeze mărcile care există deja în portofoliul grupului, precum Skoda sau Seat, optând în schimb în favoarea unui nou brand. Aceasta ar urma să fie cea de 13-a marcă a grupului, iar primul model ar urma să debuteze pe piaţă la finele lui 2016 şi începutul lui 2017, la un preţ de cost de maxim 7.500 de euro.

De asemenea, "Manager Magazine" susţine că Martin Winterkorn ar dori să testeze noul brand mai întâi în China, unde autovehiculul ar urma să fie construit la una din facilităţile de producţie deţinute de VW cu partenerii chinezi SAIC şi FAW. În cazul în care noul brand va avea succes în China, VW ar putea să-şi îndrepte atenţia şi spre alte pieţe unde doreşte să dobândească o prezenţă semnificativă, în special în India şi în unele ţări din Asia de Sud-Est.

Faptul că Volkswagen nu are în prezent o maşină ieftină de succes i-a făcut pe analişti să se îndoiască de intenţia grupului german de a deveni cel mai mare constructor auto din lume până în 2018.

Sursa: Agerpres