Clientii de business îşi pot alege abonamentele dintr-o nouă gamă de patru pachete principale: Start, Esenţial, Avansat şi Top.

 "Cu noul portofoliu de business, marcăm trecerea către o nouă abordare a pieţei, în care ne concentrăm pe nevoile specifice ale fiecarei companii, ş nu pe produsul propriu-zis. Dorim să încurajăm adopţia sporită a serviciilor de date mobile, a aplicaţiilor şi smartphone-urilor în rândul utilizatorilor de business", a declarat Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone România.
Acesta a mai spus că în Europa de Vest internetul mobil/smartphone-urile au o penetrare de 44%, în timp ce în ţara noastră  aceasta este de numai 20%.  "Cu noile abonamente sperăm să creştem acest procent la 25% până la finele lunii martie, când se încheie anul fiscal, iar în următorul trimestru să mai adăugăm încă 5%", a adăugat Vicente.

Vodafone are o cotă de piaţă de circa 50% din serviciile de comunicaţii mobile pentru clienţii companii. În ultimul an, cota de piaţă a Vodafone România a crescut semnificativ pe segmentul IMM-uri (“large SME”), ajungând la 55% ceee ce reprezinză un avans de 14% faţă de cel mai apropiat concurent

Conform unui studiu de piaţă realizat pe baza de clienţi ai serviciilor de business Vodafone, peste jumătate dintre clienţii companii foloseau, pe lângă un abonament principal, numeroase opţiuni, pentru a-şi acoperi alte servicii de comunicare în afara celor de voce. Noua gamă de abonamente adresează tocmai această nevoie a utilizatorilor business de a avea incluse în abonament şi celelalte servicii personalizate. De asemenea, de acum, fiecare tip de abonament pentru utilizatorii serviciilor de business permite şi achiziţionarea unui terminal la un preţ special.

Astfel, dacă la abonamentele Start şi Start Plus, o serie de telefoane precum Nokia 1800 sau Vodafone 545 Black Live! sunt disponibile utilizatorilor pentru 1 euro (TVA inclus), pachetul Top Plus aduce noul iPhone 4S la acelaşi preţ, de 1 euro (TVA inclus). În plus, compania va aduce în premieră în România pe 20 februarie noul terminal RIM, Blackberry 9790 Bellagio.