Antena 1 a avut vineri seara cifre aproape la egalitate cu Pro TV, când show-ul Vocea României a avut a doua rundă de knockout-uri. De săptămâna viitoare urmează live-urile. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii, pe intervalul show-ului Vocea României: 

NAȚIONAL. Kanal D a fost lider detașat pe publicul național, cu o medie de 1,8 milioane de persoane, media pe minut. Show-ul de talente al Pro TV a avut, la nivelul întregii țări, o medie de aproape 1,2 milioane de persoane și s-a poziționat pe locul al doilea, după Kanal D. Antena 1 a avut cifre aproape la egalitate. 

URBAN. Pe publicul urban, distanța dintre Pro TV și Antena 1, ocupantele locurilor doi și trei, a fost de doar 30.000 de orășeni, în intervalul 20.30 – 23.20. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut prima poziție, cu o medie de 383.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a fost aproape, cu o medie de 355.000 de persoane.