monografii contabile „STAS“ care privesc operatiunile frecvent intalnite in administrarea fondurilor persoanelor juridice fara scop patrimonial. In plus, se prezinta si reglementarile din Codul fiscal privind impozitarea profitului realizat si a veniturilor realizate cu TVA, precum si ultimele modificari aduse legii contabilitatii prin OG nr. 70/13 august 2004. Pentru achizitionare: Tel./Fax: 223.77.55; e-mail: [email protected]

Cartea sefilor si managerilor. Ghid practic de pregatire si perfectionare, de Charles Brooks, Editura Lucman, ar trebui citita de toti cei care aspira la un post de conducere, pentru a vedea la ce riscuri vor fi supusi, dar si de cei care ocupa scaunul unui sef, pentru a descoperi cele mai simple si la indemana remedii pentru a combate surmenajul si consecintele acestuia sau alte boli generate de munca sub stres. Autorul prezinta modul ideal de organizare a muncii pentru a ne pastra integritatea fizica si psihica, abordand patru directii de actiune: pregatirea si perfectionarea; organizarea si simplificarea sarcinilor; descentralizarea si impartirea raspunderilor; coordonarea si controlul muncii. In ultima parte a lucrarii sunt prezentate cateva teste ajutatoare pentru alegerea secretarei ideale, dar si pentru auto-cunoastere. Pentru achizitionare: Tel./Fax: 223.77.55; e-mail: [email protected]

Totul despre psihologia persuasiunii. Influentare, de Robert B. Cialdini, Editura Business Tech International Press, este cotata ca fiind cea mai importanta carte publicata pe aceasta tema, datorita valorii informatiilor practice oferite. Psihologul Robert B. Cialdini explica de ce unii oameni sunt remarcabil de convingatori si cum putem sa-i invingem cu propriile lor arme. Cei interesati de tehnicile de persuasiune, vor afla cele sase secrete psihologice care se afla in spatele impulsului puternic al oamenilor de a se supune si cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate ori cum sa se poata apara impotriva acestora si cum sa puna la lucru acele secrete in folosul propriu. Aceasta carte este valoroasa si pentru ca garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei simti obligat sa spui „da“, cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui „nu“ si iti ofera posibilitatea de a exercita mai multa influenta asupra oamenilor. Pentru achizitionare: 224.47.16, Site: www.businesstech.ro

In cartea Marketingul bazat pe permisiune, Editura Business Tech International Press, Seth Godin isi propune sa atace ideile preconcepute despre ceea ce este sau ar trebui sa fie marketingul si publicitatea si sa le dea o noua forma care sa functioneze cu adevarat in aceasta lume a multiplelor conexiuni in care traim. Conceptele sunt destul de simple, dar catusi de putin evidente: marketingul in era digitala. Misiunea pe care si-a asumat-o Seth Godin este de a convinge companiile sa-si regandeasca modul de a stabili si mentine relatiile cu clientii. Argumentul lui este, pe cat de clar, pe atat de radical: publicitatea nu mai functioneaza ca odinioara – pe de o parte, pentru ca exista atat de multa peste tot incat oamenii au ajuns sa o ignore si, pe de alta parte, din cauza Internet-ului prin intermediul caruia tot mai multe companii depasesc limitele publicitatii traditionale. Pentru achizitionare: 224.47.16, Site: www.businesstech.ro