Ambele rute sunt permanente, spun reprezentanţii companiei.

„Destinaţia Tbilisi va fi operată de două ori pe săptămână, în timp ce Odessa va avea trei frecvenţe săptămânale. Analizăm în fiecare zi potenţialul rutelor. Sunt curse tinere, vrem să vedem dacă există cerere suplimentară de locuri. Vrem să le maturizăm rapid”, a declarat, la Odesa, cu ocazia zborului inaugural, Cristian Blană, consilier al directorului general al Tarom.

El menţionează că Tarom este într-o perioadă de dezvoltare.

„Dezvoltarea noastră este direct proporţională cu portofoliul nostru de rute. În acest an am deschis 14 rute noi”, subliniază el.

În plus, din luna aprilie 2019, compania va lansa curse spre Baku şi Erevan.

„În ceea ce priveşte extinderea noastră către est, aceasta este o zonă cu o competiţie redusă. Ţintim două planuri, întâi traficul turistic, dar şi de exemplu comunitatea ucraineană din Belgia, Olanda sau Franţa, care îşi dorească să se întoarcă acasă. Iar Bucureştiul poate fi un mini-hub pentru oamenii de afaceri”, a punctat Cristian Blană.

De asemenea, Tarom va opera două curse săptămânale între Arad şi Bucureşti, îndepând cu 1 decembrie.

Compania a mai anunţat în această săptămână deschiderea operării rutei Bucureşti-Târgu Mureș începând cu data de 22 noiembrie.

Tarom are circa 1.850 de salariaţi şi operează în prezent pe zborurile externe şi interne cu o flotă de 25 de aeronave.

Pe 16 iulie, compania a semnat un contract pentru achiziţia a cinci aeronave Boeing 737-MAX 8, construite special pentru Tarom. Cele cinci avioane au un preţ de catalog de 586 milioane dolari şi vor fi livrate până în anul 2023.

Te-ar putea interesa și: