Tema principală a catalogului este ”viaţa în jurul bucătăriei”. În perioada 17 august – 6 septembrie, 930.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi. La începutul acestei veri, IKEA România a anunțat că a cumpărat terenul de 13,7 hectare ce a aparţinut fabricii Anticorosiv de pe Bulevardul Theodor Pallady.

Reprezentanții companiei au spus că va deschide aici al doilea magazin din România. „Am decis să deschidem al doilea magazin tot în București, într-o zonă care oferă acces mai larg către reţeaua de transport în comun bucureştenilor din zonele mai îndepărtate. Bineînţeles că nu ne vom opri aici. Găsirea celui mai potrivit teren în alte localităţi rămâne pe lista noastră de priorităţi“, a declarat Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.

În perioada 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, magazinul din Băneasa a înregistrat vânzări totale de circa 106 mil. euro la magazinul din Băneasa, în creştere cu 6,45% faţă de perioada similară a anului trecut.