În România, compania a înregistrat, de asemenea, o evoluţie pozitivă şi favorabilă în trimestrul trei, determinată în special de reluarea unor investiţii atât în zona privată, cât şi în cea publică. Cumulat, pentru primele 9 luni din acest an, SAP a consemnat un avans la nivelul segmentului de soluţii software de 15%, o creştere similară fiind înregistrată şi la nivelul veniturilor totale raportate de companie pe plan local.

„Sperăm ca în acest an SAP România să înregistreze o creştere de două cifre, obiectiv stabilit la începutul anului. Strategia SAP România este aceea de a oferi firmelor locale soluţii adecvate, atât din punct de vedere al necesităţii de eficientizare, adaptare şi dezvoltare, dar şi din perspectiva financiară”, a declarat Valentin Tomşa (foto), director general SAP România. „În 2012, am simţit o uşoară dezmorţire a business-ului local şi sperăm ca acest trend să continue. Chiar dacă previziunile economice sunt greu de realizat, business-ul local trebuie să se dezvolte în continuare, să nu adopte doar varianta de tăiere a costurilor şi, în cel mai rău caz, să capituleze la primul semn al unui nou val de recesiune”.