Veniturile totale au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest impact, creșterea veniturilor din 2014 față de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%.

La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienți, cu o creștere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În 2014 consumul de date mobile și-a continuat trendul ascendent, înregistrând o creștere cu 85% în trimestrul patru din 2014 față de perioada similară a anului trecut. Pentru susținerea acestei evoluții, Orange a continuat procesul de investiții masive în modernizarea rețelei și în extinderea acoperirii 3G, 4G și 4G+. La sfârșitul anului, clienţii Orange se bucurau de cea mai extinsă acoperire 4G, cu 89% acoperire a populației urbane, 62% acoperire totală. În prezent, acoperirea populației urbane este de 92% și acoperirea populație totală 63,63%.

Vânzarile de smartphone-uri și tablete 4G au fost de 4 ori mai mari în ultimul trimestru al anului trecut față de aceeași perioadă din 2013, la această evoluție contribuind și creșterea la 86 de modele de smartphone-uri și tablete 4G în magazinele noastre în cursul anului 2014. În corelație directă cu această evoluție traficul de date 4G efectuat de clienți a crescut cu 87% în trimestrul patru față de trimestrul trei al 2014.

157.000 de abonati la Orange TV

În 2014, serviciul Orange TV s-a îmbogățit la nivel de conținut, canale noi, calitatea platformelor și noi versiuni ale aplicației. La sfârșitul anului, serviciul Orange TV a înregistrat  peste 157.000 de abonati. Aplicația Orange TV Go, prin care clienții pot urmări în mișcare până la 78 de canale TV, filme și seriale pe smartphone și tabletă, a fost descărcată de la lansare până la sfârșitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

“În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viața românilor. Aceasta este direcția în care am investit în ultimii ani, asigurând o rețea performantă și stabilă care să susțină, alături de serviciile tradiționale, noile tendințe de consum: internet mobil de mare viteză și servicii de conținut tot mai inovatoare și mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o creștere semnificativă, ca dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor. Pentru a rămâne alegerea numărul unu a clienților noștri, în 2015 vom continua sa investim în calitatea serviciilor noastre și în 4G,” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.