Clubul Bayern Munchen a reusit o perforamanta fara egal in Bundesliga: cele mai mari venituri si cel mai mare profit din ultimul an fiscal, gratie contractelor de publicitate care au folosit imaginea si numele clubului pe bani grei, a produselor destinate fanilor echipei si a biletelor vandute de catre club.

In ultimul an fiscal, 2006-2007, clubul a inregistrat un profit net de 18,9 millioane de euro, fata de numai 4,8 milioane de euro, cat a realizat in anul fiscal 2005-2006.

 

Cifra de afaceri a clubului german a atins un nivel record, de 225,8 milioane de euro in ultimul fiscal, fata de 204,7 milioane de euro in anul fiscal precedent.

 

Managerii clubului pun succesul pe seama unei strategii de marketing bine gandite cat si pe rezultatele echipei, dupa aducerea francezului Franck Ribéry, a italianului Luca Toni si a germanului Miroslav Klose, care au crescut nivelul de interes al publicului spectator si al fanilor.

 

Sursa: Liberation

Te-ar putea interesa și: