'Când vremea a devenit mai normală, în septembrie, vânzările s-au redresat şi aşteptăm cu nerăbdare datele din această toamnă', a afirmat directorul general al companiei suedeze, Karl-Johan Persson.

În perioada 1-22 septembrie, vânzările în monedă locală au urcat cu 12%, faţă de un avans de doar 1% în august.

Profitul înainte de taxe s-a menţinut aproape neschimbat în perioada iunie – august 2015, la 6,94 miliarde de coroane suedeze (826 milioane de dolari), în linie cu estimările analiştilor, de 6,93 miliarde de coroane suedeze.

Profitul net s-a situat la 5,31 miliarde de coroane suedeze (630 milioane de dolari), în perioada iunie – august 2015, în linie cu estimările analiştilor, de 5,37 miliarde de coroane suedeze.

În acest an, H&M va majora investiţiile pe termen lung în domeniul comerţului electronic şi va lansa un nou concept pentru magazinele companiei. Anul acesta H&M are ca obiectiv deschiderea a 400 de noi magazine, din care 240 în trimestrul patru.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia. AGERPRES