Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 5,8% în trimestrul al doilea, la 265 milioane de euro, în pofida impactului pozitiv al cursului de schimb şi extinderii reţelei de spaţii comerciale, în timp ce la semestru, retailerul a consemnat un avans uşor, de 0,4%, la 534 milioane de euro.

În termeni comparabili, Carrefour a înregistrat în România un declin de 7,2% în trimestrul al doilea şi de 4,9% la semestru, se arată în raportul financiar al grupului francez.

La un curs de schimb constant, declinul retailerului pe piaţa românească a ajuns la 6,1% în trimestrrul al doilea şi la 1,5% în primele şase luni ale anului.

Extinderea reţelei de spaţii comerciale a grupului în România a avut o contribuţie pozitivă de 1,1 puncte procentuale la trimestru şi de 3,4 puncte la şase luni, în timp ce cursul de schimb a contribuit cu 0,3 puncte în aprilie-iunie şi cu 1,9 puncte în primul semestru.

SURSA: Mediafax