Compania a informat că în perioada ianuarie-martie 2012 vânzările de automobile BMW Group (care include şi mărcile Mini şi Rolls-Royce) au crescut cu 11,2% în ritm anual până la 425.528 vehicule. Pe piaţa din China vânzările BMW au crescut cu 36,8% până la 80.014 unităţi, iar pe piaţa din SUA au crescut cu 16,6% până la 75.829 unităţi.

Grupul BMW a adăugat că în luna martie 2012 a înregistrat cele mai mari vânzări lunare din istoria companiei, 185.728 de unităţi, în creştere cu 12% în ritm anual.

"Aceste rezultate excelente se datorează gamei noastre de modele atractive şi strategiei noastre de creştere sănătoasă şi echilibrată la nivel global", a declarat directorul de vânzări de la BMW, Ian Robertson.

Audi, principalul rival al BMW pentru postul de cel mai mare producător mondial de automobile de lux, a anunţat marţi că a vândut 346.100 de vehicule în primul trimestru. Pe locul al treilea se situează Mercedes-Benz cu 313.902 vehicule vândute în primul trimestru.
Sursa: Agerpres