”Statistic, prețurile au scăzut în 2013, față de 2012, pentru acest segment care reprezintă peste 25% din cifra de afaceri a agenției noastre (n.r. – aproximativ 47 mil. euro în 2013). În ceea ce privește cele mai luxoase și mai pretențioase vacanțe vândute de noi anul trecut, Top 3 este condus de Thailanda”, spune Sorin Văduvoiu, director general al Perfect Tour. În 2013, agenția a vândut un pachet de 12 nopți (5 nopți în Dubai și 7 nopți în Phuket / Thailanda) pentru doi adulți și un copil, cu 21.000 euro, dar și o vacanță în Mexic cu 16.500 euro, pentru 14 nopti, într-un apartament de 5 stele, pentru doi adulți și un copil. ”Riviera Maya, Mexico City, Mina de argint Taxco și piramidele Teotihuacan reprezintă câteva dintre destinațiile incluse în pachet. Biletele de avion sunt pentru clasa business”, mai spune Văduvoiu.
Altfel, pentru 2014, șeful Perfect Tour are planuri mari: investițiile vor depăși un milion de euro și se vor axa pe două segmente: tehnologie și componenta educațională. De asemenea, potrivit lui Văduvoiu, anul acesta agenția va deveni mai cunoscută la nivel regional, după ce a achiziționat agenții de turism în Cehia și Slovacia.

”Dezvoltarea prin achizitția unor TMC (travel management company) din Cehia și Slovacia a fost determinată de oportunitatea de a ne servi clienții la nivel regional și de a  implementa strategiile Perfect Tour prin companii cunoscute la nivel local”, mai spune șeful Perfect Tour. Perfect Tour are 12 agenții proprii în România și este prezentă în șase țări din regiunea Europei Centrale și de Răsărit, precum și peste ocean, în SUA.