UPC România a înregistrat, în primul trimestru al acestui an, venituri de 34,6 milioane dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 3,7% faţă de 33,4 milioane dolari în trimestrul I al anului trecut. Operatorul a înregistrat şi în trimestrul I 2012 o creştere a bazei de abonaţi (RGU). Faţă de trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente.

Creşterea anuală a numărului de RGU este de aproape 7%: UPC a adăugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului trecut.

La 31 martie 2013, UPC România are un număr total de 1.169.600 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 23.500 noi clienţi.

„Am început anul 2013 cu rezultate bune şi recent am lansat o nouă ofertă de servicii digitale, în cadrul campaniei  Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi.  Vom continua şi în 2013 să ne concentrăm pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps şi vom adăuga în portofoliu noi aplicaţii interactive”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.

În T1 2013, segmentul de televiziune digitală a contribuit cu 11.500 noi abonamente, o creştere cu 2,7% faţă de trimestrul anterior. Numărul total de clienţi de televiziune digitală ajunge astfel la 435.100,ceea ce depăşeşte numărul de abonaţi la serviciul analogic. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 16% a numărului de clienţi de televiziune digitală. UPC este, în continuare, lider pe segmentul de televiziune, oferind cea mai extinsă grilă digitală prin cablu, cele mai multe canale HD prin cablu (21, prin recentele lansări ale Travel Channel HD şi Viasat Nature / History), cea mai extinsă grilă de canale documentare (22) şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D.  Numărul de abonaţi HD ai UPC România este de apoximativ 50.000 la sfârşitul lunii martie 2013.

Cu o creştere constantă în ultimii ani s-a evidenţiat şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului I 2013 la 319.800.

Pe segmentul de Internet, unde UPC oferă cele mai mari viteze de download de pe piaţă, de până la 150 Mbps. În trimestrul I, compania a câştigat 10.200 abonamente, raportând o creştere de 3,1% faţă de trimestrul anterior şi de 15,6% faţă de acceaşi perioadă a anului trecut. La 31 martie 2013, UPC România are 343.200 abonamente de internet. UPC oferă servicii de Internet Fiber Power de mare viteză  către peste 150.000 de clienţi, reprezentând 45% din totalul clienţilor de internet. De asemenea, aproximativ 98.000 de clienţi sunt abonaţi şi la soluţia de Internet wireless.

Creşteri se observă şi pe segmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T4 2012, în primul trimestru al anului 2013 UPC a înregistrat o creştere de peste 6,1% a numărului de clienţi, în prezent 242.800 de abonaţi beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Comparativ cu primul trimestru al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de peste 21%.

Te-ar putea interesa și: