„Aplicația cora România e un proiect născut din dorința echipelor noastre de a răspunde nevoilor clienților și de a le înțelege și mai mult interesele și preferințele în materie de shopping. Pentru livrări online, clienții noștri au la dispoziție platforma cora.ro. Aveam, însă, nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienților noștri și să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al cora România.

Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este că atât cardul cora, cât și toate beneficiile de fidelitate sunt într-un singur loc.  Cardul de fidelitate și tichetele de reducere se pot scana direct din telefon.

Clienții hipermarketului își pot gestiona lista de cumpărături, pot vizualiza un total estimativ și pot scana produsele la raft pentru verificarea prețului acestora.

Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziție funcția de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.

Aplicația mobilă cora România poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

Te-ar putea interesa și: