Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Un cunoscut lanţ de magazine anunţă o nouă strategie şi se mută în mall-uri

Autor: | | 0 Comentarii | 951 Vizualizari

Unul din cele mai cunoscute lanţuri de magazine cu produse destinate copiilor a anunţat că îşi mută magazinele stradale în malluri.

Al optulea magazin al unicului importator român al brandului italian Chicco s-a deschis în Bucureşti Mall.

Chicco România a inaugurat un nou magazin în Bucureşti, într-un centru comercial, în urma unei investiţii de 120.000 de euro, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în malluri.

“Mutarea magazinelor stradale în malluri a fost decisă pentru mai multă vizibilitate şi pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care vor să aibă mai multe opţiuni pentru cumpărături în acelaşi loc”, declară Ruxandra Burcea, proprietarul business-ului, prezent în România de 22 de ani.

Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlineşte 60 de ani de la înfiinţare. Reţeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, şase stradale în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Galaţi şi Constanţa şi două în malluri, în Timişoara (Iulius Mall), deschis în martie şi Bucureşti, în noiembrie, precum şi unul online.

Pentru acest an, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste şase milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de 2017.

În acest an, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport si cele duo (cărucior şi landou), hăinuţele şi încălţămintea şi o gamă nouă de biberoane.

"Prima achiziţie este cea mai importantă pentru părinţii aflaţi în aşteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 lei, acesta conţinând produse precum cărucior, pătuţ, hăinuţe, precum şi alte accesorii şi cosmetice pentru bebeluşi", sun reprezentanţii importatorului Chicco.

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro).

În ultimii doi ani, o creştere importantă au avut categoriile haine (peste 20%) si încălţăminte pentru copii (peste 30%).

Apărut în 1958, bradul Chicco distribuie în peste 120 de ţări din întreaga lume, în România, fiind prezent de 22 de ani.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.