Micuţul Ryan, vedeta unui canal de pe YouTube intitulat Ryan ToysReview, a contribuit la selectarea jucăriilor şi a articolelor de îmbrăcăminte ce vor fi comercializate sub marca Ryan's World, potrivit companiei media pentru copii Pocket.watch, care a negociat acest contract cu compania Walmart. 

Produsele din brandul Ryan's World vor fi vândute în regim de exclusivitate în peste 2.500 de magazine din reţeaua Walmart în Statele Unite şi pe site-ul Walmart.com începând din 6 august. Brandul se va extinde şi către alţi retaileri în octombrie. 

Cele şase canale de YouTube pe care apare Ryan i-au încântat pe copiii din lumea întreagă şi au atras peste 1 miliard de vizualizări pe lună, graţie unor videoclipuri ce îl prezintă pe acest băiat în timp ce se joacă cu diverse jucării. Părinţii lui au ales să păstreze secret numele de familie al copilului, datorită vârstei fragede a acestuia. 

Reprezentanţii Pocket.watch au negociat contracte de licenţă cu mai multe vedete din domeniul producţiilor video online, cu scopul de a-şi spori catalogul de clienţi prin intermediul unor game de jucării, articole vestimentare şi obiecte pentru locuinţe. Brandul Ryan's World, care se adresează copiilor cu vârste de peste trei ani, este primul de acest tip ce va fi lansat pe piaţă. 

Printre produsele din această colecţie se află şi o gamă de tricouri cu patru tipuri de design, reprezentând lucrurile preferate de micuţul Ryan, inclusiv imprimeuri ce prezintă fotografii cu pizza, scrie Agerpres.