Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Un alt produs stricat. Clienții, rechemați în magazine să îl aducă înapoi

Autor: | | 0 Comentarii | 960 Vizualizari

IKEA le cere iar clienților săi să predea un produs achiziționat, după ce s-a descoperit că există risc de cădere a piesei de extensie.

Dovada plăţii (bonul) nu este necesară.

IKEA a anunţat marţi că le recomandă tuturor clienţilor care au achiziţionat masa extensibilă Glivarp albă mată să înceteze utilizarea produsului rechemat şi să îl returneze în magazin, pentru a primi înapoi suma integrală plătită pentru produs.

IKEA a primit sesizări din partea clienţilor cu privire la piesa de extensie a mesei Glivarp, care s-a desprins de pe şine şi a căzut.

”Pentru IKEA, siguranţa produselor este foarte importantă. Toate produsele noastre sunt testate şi respectă standardele relevante şi legislaţia naţională şi internaţională. În ciuda acestui fapt, am primit o serie de sesizări legate de piesa de extensie a mesei Glivarp, care se poate desprinde de pe şine şi poate cădea”, a anunţat compania.

IKEA le recomandă tuturor clienţilor care au achiziţionat masa extensibilă să returneze produsul în magazinul IKEA pentru a primi înapoi suma integrală.

„Există riscul ca piesa de extensie a mesei să se desprindă de pe şine, ceea ce poate duce la prăbuşirea acesteia”, precizează Cindy Andersen, Business Manager Kitchen and Dining la IKEA of Sweden.

INGKA Group este lider mondial în retailul de mobilier şi decoraţiuni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier şi soluţii accesibile pentru acasă. INGKA Group deţine şi operează 423 de magazine în 52 de ţări.

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din INGKA Group.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.