Oferta câstigătoare aparține Asocierii Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.Valoarea ofertei câstigătoare este de 258.199.052,52 lei (fără TVA).
Durata contractului este de 72 luni, din care 6 luni perioada de proiectare, 18 luni durează execuția și 48 luni perioada de garanție.
Pentru contractul vizând "Proiectarea şi construcţia Autostrăzii Transilvania, sector 3A, Cluj Vest (Gilău) – Mihăieşti, km 0+000 – km 25+500, tronsonul 3A1, km 0+000 – km 8+700", firmele care au depus oferte sunt:
Consorzio Stabile Alveare;
Asocierea Selina SRL – Doprastav as – Sodi Constructii SRL;
Tirrena Scavi SpA;
Asocierea OHL ZS – Tel Drum;
Asocierea Pa&Co International SRL – Hochtief Solution AG;
Collini Lavori SpA;
Asocierea Lena Engenharia e Construcoes SA – Apolodor Grup Construct SRL – Via Design SRL – Arcadis Eurometudes SA;
FCC Construccion SA;
Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA – Consinit SRL – Eurocerad International SRL;
Asocierea Azvi SA – Delta ACM 93 SRL;
Asocierea Porr Bau GmbH – Hidroconstructia SA – Studio Corona SRL;
Asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL;
JV Strabag SRL – Straco Grup SRL – Consitrans SRL – Drum Proiect SRL.
În total, Autostrada Transilvania, între Borş şi Braşov, va avea 415 kilometri, din care peste 55 de kilometri de poduri şi viaducte, 94 de pasarele, 58 de pasaje peste autostradă şi 16 noduri rutiere.
Firma lui Umbrărescu ar putea primi și licitația pentru Lugoj-Deva
Peste 50 de oferte au fost depuse pentru proiectarea şi construcţia a trei tronsoane din Autostrada Lugoj – Deva, cea mai bine clasată ca ofertă fiind asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – firme controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, urmată de Asocierea Salini – Secol SpA, Teloxim Srl, respectiv Asocierea Strabag – Straco.
EXCLUSIV Dovada că se poate: Prima autostradă din România, finalizată înainte de termen