”Aceste trasee au fost câştigate de transportatori, membri ai Confederaţiei, prin licitaţia din anul 2008, pentru a efectua transport regulat de persoane pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, licitaţie propusă şi ţinută de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii ”, se arată într-un comunicat remis de COTAR.

Licenţele transportatorilor privaţi vor expira de abia în 2013, iar până atunci ”legea nu permite să se elibereze licenţă de traseu pentru un alt operator de transport”, se mai precizează în documentul citat.
Pe 13 septembrie, Regia Autonomă de Transport Bucureşti a reînfiinţat liniile preorăşeneşti 406, 422, 408, 428 şi 460. Transportul preorăşenesc de călători pe cele cinci trasee este posibil în urma unui parteneriat încheiat între Primăria Municipiului Bucureşti şi primăriile comunelor Chiajna, Chitila, Domneşti şi Mogoşoaia.

De asemenea,Primăria Municipiului Bucureşti şi RATB au anunţat că vor purta discuţii şi cu alte primării din judeţul Ilfov pentru înfiinţarea transportului public de călători între Capitală şi localităţile respective.
SURSA: EVZ