Locul 1 – Elisabeta Moraru
CEO-ul Google România este cea care coordonează o activitate de natură să ducă înainte nu numai firma
pe care o reprezintă ci si societatea noastră: educația digitală a românilor. Echipa coordonată de Elisabeta
Moraru a oferit cursuri digitale la aproape 100.000 de români până în acest moment, iar numărul la care
doresc să ajungă este de un milion de oameni. Vorbim deja de educație în masă, iar pentru asta Elisabeta
Moraru este managerul anului pentru noi.

Locul 2 – Mariana Gheorghe
Cea care a condus aproape 12 ani compania OMV-Petrom reușește să se păstreze în aerul rarefiat al
înălțimilor puterii economice, chiar și la un an după ce a părăsit industria petrolieră. Mariana Gheorghe a
fost reconfirmată în această primăvară în boardul global al ING, unul dintre cele mai puternice bănci ale
Europei, iar asta este o confirmare puternică a faptului că avem de a face cu un manager de top.

Locul 3 – Liudmila Climon
Basarabeanca este CEO-ul operatorului de telefonie mobilă care domină piața de profil de la noi. Conduce
Orange România de trei ani, iar în această primăvară i-a fost confirmat mandatul în fruntea companiei
până în anul 2021.

Elisabeta Moraru a spus: Este o onoare deosebită. Nu stiu ce sa fac. E teribil de flatant. Multumesc mult pentru parteneriate. Limitez pentru echitate. Cei care vin după noi sa descopere un viitor mai bun”

Cum a fost realizat Topul femeilor de succes

În acest top am căutat să plasăm femei care prin exemplele lor de viață pot fi un model și pentru
cele care vor să domine lumea, dar și pentru cele care vor să își crească micuți având cei șapte ani de
acasă. Pentru a fi cât mai aproape de realitate am luat în calcul cinci elemente, care constituie
ingredientele pentru un succes public garantat: realizările, notorietatea, cariera, povestea ce inspiră și
influența. Fiecare categorie a fost notată cu maxim 200 de puncte și cinci stele în casetele grafice de
prezentare a personajelor.

Realizările – Realizările sunt cele care le fac să iasă în evidență pe personajele din acest top, să se
diferențieze de cele care activează în aceleași domenii.

Notorietatea – Este o categorie construită în sine ca un mixaj între celelalte patru categorii, cele care
generează de fapt promovarea.

Cariera – Este categoria care arată cel mai bine gradul de perseverență a fiecărui personaj din acest Top.
Dacă o realizare poate apărea printr-o idee genială, cariera este ceva care se poate construi numai în timp
și cu multă muncă.

Povestea ce inspiră – Este categoria de care societatea are cel mai mult nevoie. Fie că vorbim despre averi
imense, influență sau femei care au reușit împotriva sorții potrivnice, toate aceste povești sunt importante
în primul rând pentru cele care sunt la început de drum. Pentru că toți visăm să fim cineva când suntem
mici. Prin acest top sperăm să oferim vise pentru fiecare adolescentă care îl va citi.

Influență – Sunt femei în acest top în funcție de care se mișcă întregi categorii sociale și, odată cu ele,
economii de sute de milioane de euro. De aceea tredurile pe care le dau ele, modelează societatea și prin
această au un cuvânt greu de spus.

Te-ar putea interesa și: