Astfel, clienţii Ţiriac Auto se vor bucura de diverse beneficii şi servicii, ca de exemplu: accesul la serviciul “Fratelli’s Super Car”, care presupune asigurarea transportului, la cerere, prioritate în vederea rezervării spaţiului personalizat Mercedes-Benz din locaţiile Fratelli,  precum și accesul la diverse petreceri sau concerte desfăşurate în locaţiile grupului.

”Ca și Țiriac Auto, Fratelli reprezintă o poveste de succes a unui brand 100% românesc. În plus, împărtășim aceleași valori și o viziune similară, aceea de a ne dedica pe deplin clienţilor noştri cu scopul de a le oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Acesta a fost motivul pentru care am decis să includem Fratelli printre partenerii noștri strategici și sunt sigur că împreună vom reuși să le oferim clienţilor Mercedes-Benz – Țiriac Auto experienţememorabile”, a precizat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz la Ţiriac Auto.

Lider în segmentul în care activează, Fratelli a obținut două premii la ediția 2014 a Galei de Excelență Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, la secțiunea “Restaurante, Baruri si Cluburi”, fiind desemnat cel mai bun club pentru al doilea an consecutiv, iar Biutiful by Fratelli, în premieră, cel mai bun pub.