În perioada analizată, compania a înregistrat o creștere de 11% față de perioada similară a anului trecut. Creșterea se datorează, în principal, investițiilor realizate de companie în dezvoltarea de noi servicii și soluții dedicate segmentului B2C și online. Anul trecut, compania, deținută de grupul GeoPost, subsidiara La Poste (n.r. – Poșta Franceză), a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare față de cea din 2011.
DPD a bugetat, pentru anul în curs, investiții de peste 600.000 euro pentru eficientizarea sistemelor tehnologice și operaționale, precum și pentru dezvoltarea de noi soluții și servicii dedicate livrărilor B2C.

DPD România este activă pe piața locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, inființată în 1997. În martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziționat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluând numele DPD România. Din iunie 2011, DPD România se află 100% în proprietatea GeoPost Yurtici Kargo.


Te-ar putea interesa și: