Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Șova: Autostrada Nădlac - Sibiu va fi terminată în primăvara lui 2015, poate chiar mai devreme

Autor: | | 2 Comentarii | 5194 Vizualizari

Autostrada Nădlac - Sibiu va fi terminată în primăvara lui 2015, poate chiar mai devreme, a declarat, sâmbătă, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova.

'Pot să vă spun că Nădlac-Sibiu, cu tronsoanele aflate în licitaţie şi cu cele aflate încă în construcţie, se va termina undeva în primăvara lui 2015 - asta ca să îmi iau toate marjele de siguranţă. Probabil că se va termina şi mai devreme, dar undeva în primăvara lui 2015 Nădlac-Sibiu se va termina. Ţineţi cont că mai sunt cinci tronsoane. Patru sunt în procedură de atribuire pe Timişoara - Lugoj şi pe Lugoj - Deva şi unul pe care există problema cu rezilierea, din cauza fraudelor, respectiv Nădlac-Arad lotul I, care va reintra în licitaţie. A fost făcut în proporţie de 30% de către Romstrade'', a precizat Şova, la Antena 3.

Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură a explicat că, în prezent, există contracte aflate în execuţie, dar şi tronsoane pe Coridorul IV aflate în procedură de atribuire, la care se adaugă tronsoanele de autostrăzi noi care se doresc a fi construite în concesiune.

'Pe Coridorul IV ceea ce se află în construcţie, deşi nu vor fi respectate termenele - trebuia până în aprilie, mai - va fi finalizat până la sfârşitul anului', a arătat Şova.

Potrivit acestuia, între Nădlac - Arad există două tronsoane, în cazul tronsonului I contractul cu Romstrade fiind reziliat, ca urmare a unor fraude, în timp ce lotul II este terminat. Tronsonul Arad - Timişoara este terminat în proporţie de 99% - se circulă pe el -, pe Timişoara - Lugoj tronsonul I este terminat, iar tronsonul II este în procedură de atribuire.

În cazul Lugoj-Deva sunt patru tronsoane - trei sunt în licitaţie, iar unul este terminat.

Pe Timişoara - Lugoj, lotul I este terminat, iar lotul II este în licitaţie.

În ceea ce priveşte Deva-Orăştie-Sibiu, pe porţiunea Deva-Orăştie există două tronsoane, care se realizează cu fonduri ISPA şi vor fi terminate anul acesta.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

12 octombrie 2018

Cel mai lung zbor din lume. Vezi câte ore a durat cursa

Transporturi si Infrastructura

09 octombrie 2018

Cele mai așteptate autobuze au ajuns la București

Transporturi si Infrastructura

01 octombrie 2018

Un pod important din București intră în reparații

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.