Suplimentar faţă de Tour de France – cea mai renumită cursă de ciclism din lume – sponsorizarea include şi Turul Spaniei (‘Vuelta’), în care ŠKODA este implicată încă din 2011. Alături de acestea, alte opt evenimente internaţionale de ciclism au fost incluse în acordul cu A.S.O.

“Prezenţa noastră puternică şi continuă în ciclism ne consolidează pe termen lung gradul de recunoaştere şi imaginea la nivel internaţional. Mai mult, aceste acţiuni de sponsorizare ne reflectă istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legătură specială cu ciclismul”, a declarat Winfried Vahland, CEO Skoda. Fondatorii Skoda, Laurin şi Klement, au pus prima piatră de temelie a succesului viitor al Skoda, în 1895, cu producţia de biciclete.

Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France.  Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de telespectatori.